Gmina Dębno przystąpiła do programu upowszechniania płatności bezgotówkowych w administracji publicznej, realizowanego przez Ministerstwo Rozwoju. Teraz klienci Urzędu Miejskiego w Dębnie mogą dokonywać płatności za pomocą telefonu.
W urzędzie została wdrożona innowacyjna usługa WebPOS Paybynet, która jest rodzajem terminala wirtualnego, umożliwiającego wykonywanie płatności za pomocą smartfonu.
Jak to działa?
Z Blika mogą korzystać klienci Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku, PKO Banku Polskiego, Getin Banku, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe i Raiffeisen Polbanku. Natomiast z aplikacji PeoPay Banku Pekao SA.
Realizacja programu jest dla mieszkańców, korzystających z płatności bezgotówkowej jest bezpłatna. Klienci mogą skorzystać z usługi w ewidencji ludności (pok. nr 7, budynek A), w wydziale administracyjno – prawnym (pok. nr 2, budynek A), w podatkach (pok. nr 21,22 budynek B) oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego (ul. Mickiewicza 32).
Program jest prowadzony przez Ministerstwo Rozwoju we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A., która pełni rolę koordynatora Programu oraz wspiera finansowo jego wdrożenie i funkcjonowanie.
Możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych w naszym urzędzie jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Mamy nadzieję, że przyjmowanie opłat w formie bezgotówkowej będzie dla Państwa wygodne, zaoszczędzi czas, zwiększy bezpieczeństwo transakcji, a dla urzędu przełoży się na usprawnienie prac całej instytucji.
Więcej o programie na www.kir.pl/administracja/program-bezgotowkowy-dla-urzedow/