Wróciła bezpośrednia obsługa klienta w Urzędzie
Po ograniczeniach związanych z pandemią koronawirusa, Urząd Miejski w Dębnie rozpoczął bezpośrednie przyjęcia klientów. Mieszkańcy mogą swoje sprawy załatwiać bezpośrednio z urzędnikami. Należy jednak pamiętać, że zagrożenie wirusem nadal istnieje stąd zachowane są pewne środki ostrożności. Ważne: zlikwidowana została kasa w Urzędzie.
Otwarto Biuro Obsługi Klienta. W pomieszczeniu może przebywać jeden interesant. Przy wejściu do dobudówki znajduje się płyn do dezynfekcji. Tymczasowo, przy wejściu odbywa się bezpośrednie załatwianie spraw z urzędnikiem.
Głównym wejściem Urzędu udają się osoby, które chcą załatwić sprawy dotyczące ewidencji ludności, tj. dowody osobiste, meldunki i inne.
Zalecamy, by wcześniej umawiać się telefonicznie, żeby nie tworzyć kolejek.
Klienci powinni przychodzić w maseczkach i korzystać z środków do dezynfekcji.
Urząd pracuje też w stałych godzinach pracy.
Ważne! Kasa w Urzędzie została zlikwidowana. Bez prowizji można płacić w banku GBS. Można tez dokonywać płatności online. Główny numer konta: 50 8355 0009 0007 7028 2000 0001. Natomiast opłatę za odpady dokonuje się na konta indywidualne - numer można uzyskać pod numerem tel. 957603002 wew. 127.